6. september 2009

Lille tekst at tude med på her søndag aften

Det blev endnu engang en tekst af Lars H.U.G.


ELSKER DIG FOR EVIGT


Hvor mange gange skal der gå

Du er så tavs hvad tænker du på

Hvad gemmer dit hjerte

Du ku godt gi mig et blik

vandrer rundt i regnen

Og natten har øjne

For du er smuk nu

Ja du er smuk nu

åh for himlens skyld så luk op din blomst

For hvor jeg end står og går

Vil jeg

elske dig for evigt

Elske dig for evigt

Hvor mange gange skal der gå

Du er så tavs hvad tænker du på

Dit uskyldige ansigt

For du har skyerne med dig

Ja du har guderne med dig

åh for himlens skyld så luk op din blomst

For hvor jeg end står og går

Vil jeg

elske dig for evigt

Elske dig for evigt

Hvor mange X skal der gå

på dette rene gulv

Vi ku ha ha

ja vi ku

For hvor jeg end står og går

Vil jeg elske dig for evigt

Elske dig for evigt

Hvis jeg ku komme op i din verden

Vi ku smelte evigt sammen

Elsker dig for evigt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: