15. november 2009

Denne uges vin: WARRE’S OTIMA 10 YEAR OLD TAWNY PORT

 

Denne gang er det en portvin som jeg vil skrive om. For et stykke tid siden skrev jeg om 20 års udgaven.
Denne her er "kun" 10 år men tror ikke at det gør den mindre ringe i forhold til den anden.

Smagen er lidt mere "rund" og farven mere lys end den anden.
Den har ligesom 20 års en lang eftersmag med en masse nuancer af forskellige frugter, dog ikke så markant.
Det er en god portvin som kan drikkes både kold direkte fra køleskabet samt ved stue temperatur.
Jeg synes den er bedst kold og så se hvordan den "åbner sig", når den bliver varmere.
Det største problem med denne flaske er der "kun" er en halv liter i den.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: