7. november 2009

Thomas Hartmann var bedst i "Bytte, Bytte Købmand"


Foto: Michael Langhoff

Lea, Lukas og jeg var i går aftes i Odense og se Bytte, Bytte købmand af Anders Matthesen & Thomas Hartmann. Det er en ny show form inden for Stand-Up, hvor der er strenge regler. Den éne bruger faktisk den anden som bugtalerdukke og lad ham tale om præcis hvad man selv har lyst til,
uden at han kan blande sig eller nedlægge veto.
Og det blev overholdt til stor glæde for os som publikum.

Lukas havde en super dupper aften, da Thomas Hartmann stillede ham flere spørgsmål. Til stor irritation for Lea, da det nu er 2. gang sådan noget er sket. Første gang var da vi sidste år så Amin Jensen showet: STORT II og Amin spurgte Lukas omkring drenge legetøj.



En helt igennem Super dupper aften og jeg glæder mig til at kunne købe DVD'en, da den tekst som Thomas Hartmann har skrevet (fremført af Anders) omkring FemØ lejren, hvor det ikke var tilladet at bruge ordet "man(d)" og det skulle erstattes med "kvinde".... Det er godt nok længere siden jeg har grinet så meget...

Stort tillykke til Anders og Thomas, fordi de har fået lavet et så flot show.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: