3. november 2009

Wild ting - Do foer mi hjert te å ring

Et pust fra min ungdom. I midten af 80'erne arbejdede jeg sammen med nogle gutter omkring mobil diskotek samt live-lyd. Georgs Bureau blev hyppigt spillet og i min jagt på at finde denne LP på CD istedet, gjorde at jeg faktisk fandt at gutterne bag Georgs Bureau selv har lavet en hjemmeside, hvor de har smidt alle sangene.





(CUT fra hjemmesiden start)

Velkommen


Egentlig skulle der ikke have været en hjemmeside - "En hjemmeside for et amatør-pop-orkester, som gik i opløsning for 20 år siden, tsk. tsk."

Det hele startede fordi folk efterspurgte musikken på digital form, da det efterhånden er svært at få fat i vinylpladerne. Musikken er aldrig blevet udgivet på CD - Det var slet ikke opfundet dengang. Derfor fik vi den idé at lægge musikken på nettet, men den ene tog den anden og nu er det altså blevet til en hel rigtig hjemmeside - En rigtig hjemmeside med både tekst, fotos, musik og video.

Har du nogle kommentarer er du velkommen til at skrive disse i gæstebogen. Har du mere personlige forespørgelser eller måske materiale du vil dele med os, så skriv en e-mail.

God fornøjelse.

(CUT fra hjemmesiden slut)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: