2. december 2009

Jeg har pudset mine kugler

Den kære julesang fra Ørkenens Sønner kommer vi ikke udenom.
 Og husk: For den rene er alting rent!


Melodi: Nu det jul igen....

Julemanden siger: Hohohoooo Nu kommer jeg



Alle går omkring og juler
Jeg har pudset mine kugler
Sukkerstangen får du ikke
Selv om den stråler i al sin glans
Du må vente med at slikke
Vi skal nemlig ha en jule-dans



Ind og ud og alle vegne
Får du af min juleklejne
Julebukken har du vækket
Nu vil han ud på den store tur
Og når bordet er bedækket
Rider vi omkring i alle stu'er



Nu det jul igen og nu det jul igen
Og Holger juul og Erik Påske



Lillemor tag fat om pungen
Du skal få lidt godt til tungen
Lalalalala og Grethe synk
Se min nisse han vil drille
Se hvor han kigger frem fra sit skjul
Du skal lære ham at spille
Han skal også mærke det er jul

Jul jul jul jul jul jul
Han skal også mærke det er jul



Venner kom nu skal vi solde
Juleslik og julebolle
Gåsen hun skal op på disken
Så skal hun få hvad hun trænger til
Ud med benene, ind med svesken
Sikke dog et herligt krybbespil

Ud med benene, ind med svesken
Sikke dog et herligt krybbespil



Nu vil pigerne ikke mere
Derfor må vi onananananas
Men det varer ikke længe
For der var noget de ikke fik
Skønt det koster mange penge
Skal de ha en masse julegløgg


Julemanden siger: Hohohooooo nu kommer jeg igen



Glædelig jul til Jer alle

Broder Ford Uforlidt alias Stegel









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: