5. februar 2010

En sang til at tude med på: "Du er" af News

En lidt ældre sag fra News!


Du er 
Den eneste jeg holder af
Fylder op den hele dag, den hele dag


Du er
Det smukkest jeg endnu har set
Du det bedste, der for mig er sket, for mig er sket


Du er
Det varmest af alt på jord
Du er der hvor alle blomsterne
Blomsterne gror.

Du tog mit hjerte med
Pas godt på det
For det har ingen våben med
Se det er kærlighed

Du tog mit hjerte med
Pas godt på det
For det har ingen våben med
Nej nej


Du er
Den eneste jeg stoler på
Derfor må du aldrig
Nej aldrig gå

Du tog mit hjerte med
Pas godt på det
For det har ingen våben med
Se det er kærlighed

Du tog mit hjerte med
Pas godt på det
For det har ingen våben med
Oh uh
Se det er kærlighed
Du tog mit hjerte med
Pas godt på det
For det har ingen våben med

Uh yeah
Oh yeah
Oh


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: