5. maj 2010

Lukas's tale til Lea

Lukas’ tale til Leas konfirmation 30. april 2010


Kære Lea

Kære storesøster med stort S

Du fylder…

Du fylder rigtig meget på badeværelset

Du fylder rigtig meget i køkkenet

Jeg glæder mig til at vi får mere plads

Du bruger meget tid på nettet og Facebook og på Youtube.

Dette gør at du måske bliver god til IT, men tømmer bliver

du aldrig. (Husk at vise hylden fra sløjd).

Men vi elsker dig alligevel meget og nyder at du vil lege og hjælp os.

Egentlig kunne jeg sige mere, men som Rune Klan siger: ”Men, det orker jeg bare ikke”

Lad os rejse os og sige tillykke til Lea

Lea, hun Længe leve

Hurra, hurra, hurra og så det lange Hurrrrrra

Skål




Lukas ville også holde en tale


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: