28. september 2010

Ny CD fra Tina Dickow

Welcome Back Colour er den nyeste CD fra Tina Dickow.

Pladen (2 stk) kan godt virke som en opsamlings CD (de fleste valgt via Facebook brugere), men der er fire nye numre samt nogle akustiske udgaver af de "gamle".
Jeg synes det er nogle gode tekster hun skriver og som én fra min omgangskreds sagde: "Hun burde være mindst 90 år gammel med den livserfaring hun får med i sine sange".

Tina Dickow er vendt tilbage til Danmark og de nye sange er blevet til i København. Hun har lavet en sang som hedder "Copenhagen". Sangen er en typisk stille og rolig "sag". Der er dog kommet noget med rock på i numrene "Welcome Back Colour" samt "Paper Thin". Jeg kunne godt tænke mig at hun prøvede at bruge det danske sprog istedet for kun engelsk... Ellers en CD samling som man bør have i sin samling.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: