18. oktober 2010

Tyrkiet - 7. del - Sealanya Dolphinpark

Sealanya Dolphinpark ligger ca 20 kilometer fra Alanya by.
Vi tog ud for at se det flotte show samt at komme til at svømme sammen
med en delfin

Showet er ikke engang begyndt og Lea er "klar".
Det må siges at være årets billede af hende :-)

En Sø løve ville lige op og sige "hej" til mig

Den ældste søløve sang for os

Flot er det

Og igennem 2 ringe


Flot er det, men giv mig en Pukkelhval istedet

Instruktion før vi hopper i vandet

Her er jeg igang med at hilse på Hero

Lukas har lige givet den et "kys"

Silas i høj fart

Der er fart på med Dolphin expressen
Efter sådan en tur kan selv det største helt blive træt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: