1. januar 2011

2011 er lige begyndt

Mange af os vil nok komme til at huske starten på 2011
 ved at Hendes Majestæt Dronningen holdt en tale
hvor hun opfordrede os til ikke være at egoistiske.
Nedenstående et uddrag fra talen:

"Kriser og vanskelige tider har Danmark kendt mange af i tidens løb, men vi er sammen kommet igennem dem, og alle har været med.



Men er der i disse år tegn på, at vi er blevet mere egoistiske, at vi er blevet tilbøjelige til først og fremmest at kræve ind og sikre os, at vi hver især får det vi selv mener at have krav på? Er vi ved at blive mistroiske overfor hinanden og tillægge hinanden mindre pæne motiver?
Så er det ikke alene en økonomisk krise vi befinder os i, så er det vore holdninger, der er ved at komme i skred. Det er en krise, der kommer snigende og som kan forgifte vort forhold til hinanden. Så er vi ved at sætte noget over styr, som kan være uopretteligt."



Jeg var knap nok komme ud af sengen 1. januar, før jeg på Tekst TV læste at sangeren Flemming "Bamse" Jørgensen, var død. "Bamse" har i en menneske alder spillet lørdag aften til Otterup's By Sommerfest, også kaldet "kræmmermarkedet". Han bliver svær at skulle tage arven op efter. Æret være hans minde

 
Nedenstående én af "Bamses" største hit.
 
Vimmersvej



Wimmersvej,Wimmersvej,Wimmersvej,Wimmersvej,


Wimmersvej,Wimmersvej,Wimmersvej,Wimmersvej,
Wimmersvej,Wimmersvej,Wimmersvej,Wimmersvej,
Wimmersvej,Wimmersvej,Wimmersvej,Wimmersvej,


Helt deroppe på Wimmersvej
der bor en dejlig steg.
Hun går rundt der helt uden bukser
lige noget for mig, hep hep


Huuuuuun går rundt med numsen bar, hurra


Wimmersvej,Wimmersvej,Wimmersvej,
Wimmersvej,Wimmersvej,Wimmersvej,
Wimmersvej,Wimmersvej,

Huuuuuun går rundt med numsen bar, hurra

Wimmersvej,Wimmersvej,Wimmersvej,
Wimmersvej,Wimmersvej,Wimmersvej,
Wimmersvej,Wimmersvej,



Hver dag jeg kommer hjem fra skole
går jeg hen forbi.
For at se om hun stadig er der,
det er kun fordi, hep hep


Huuuuuun går rundt med numsen bar, hurra ......



Helt deroppe på Wimmersvej
der bor en dejlig steg.
Hun går rundt der helt uden bukser
lige noget for mig, hep hep


Huuuuuun går rundt med numsen bar, hurra ....




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: