21. januar 2011

Januar besøg i Grønland - Turen til Nuuk

Air Greenland var i Lockout med deres piloter, så min afrejse hang i en meget tynd tråd. Desuden havde vi haft meget dårlig vejr i DK samt problemer med DSB m.f. Jeg havde derfor booket hotel værelser på Hilton i CPH lufthavn. Så kunne vi bruge hele søndagen på at komme derover samt få afholdt møder med diverse andre leverandører.

Dette er en King-Size Bed. Hovedpuden var det bedste

Minibaren manglede ikke noget, men 89,- kroner for en øl ???
Dette værelse koster normalt 2.750,- pr nat
Jeg fik det til 950,00 pr værelse via Hotels.com

Lufthavnen ved midnatstide

Så har vi forladt Kangerlussuaq og på vej mod Nuuk

Lufthavnen i Nuuk.
Landingsbanen er klar.

Centrum af Nuuk. Blok P i midten skal snart rives ned.
Til venstre ved trekanten, som er Katuaq (kulturhuset), bygges der
på livet løs. Det skal være det nye center i Nuuk.
Stort butikstorv samt et 10 etages kontorhus.
Åbning er sat til 1. juni 2012.

Asiarpak, Qinngorput (den nye bydel i Nuuk)
Vi boede 1. sal til venstre.
Lejen for en måned ligger på 13.000,00

Vejret var meget blandet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: