14. marts 2011

Uge 8 - Kläppen i Sverige - Turen hjem

I Sverige har de fundet på at opsætte disse kameraer på
udsatte steder. I grunden er det vel smart ?
Jeg ved nu ikke rigtigt. Min GPS gav hyppigt et bip, så
jeg kunne sætte farten ned, hvis det var nødvendigt.
MEN: Hvordan kørte folk så ?
De fleste steder, hvor disse kameraer var, måtte man køre 90 km.
Og hvad sker der så. Folk køre 75km istedet for ved selve
kameraet og efter det, sætter de farten op...
Det giver en meget rodet kørsel efter min smag...


Her kan man roligt spise frokost.

Så er vi i tunnelen på vej til Kastrup (Peberholm).

Generelt vil jeg sige at Ski-ferie er sjovt, men F*** hvor er det dyrt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: