29. maj 2011

Grønland i maj - 4. del - Dagen gik i fisk

Jesper og jeg havde snakket om at tage på en fiske tur.
Fredag aften var vejret ikke godt, men lørdag formiddag var OK

Klokken 11 forlod vi Sisimiut

Naja Arctica var forbi med forsyninger

1. fjord

Vi er ved iskanten

Grød isen ligger der endnu


I midten kan man skimte UFO'en som vi besøget
på hundeslædeturen i april 2009

Så er der fisk

Og der var flere

Jeg fik fanget over 100 kilo på en time

Glad stor fanger ved vakant boligen

Der er 13 kilo torsk

De 3 største. Der var mere end 20 kilo

Torskerogn var der i 2 af dem.
Vi har kogt dem, men ikke spist dem endnu.

Jeg skar filetter
Cirka 10 kilo ren torskefilet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: