24. august 2011

En Qallunaaq i Sisimiut i august - 8. del - Going Home


Så går turen retur til DK.
Det var godt nok tåget den morgen, men 2 timer senere
var det blevet bedre.


Gert, Nukannguaq samt Jensi ville sige "farvel" i lufthavnen.


Deroppe var jeg for 2 dage siden...


Vi blev lidt forsinket, da denne ambulance flyver skulle lande


Så kan min Dash-7 endelig


Når "enden" er god....


Tågen lå stadig væk over Sisimiut 


Til venstre kan man se ski liften


Sarfannguaq


Det var nederst til højre jeg var på jagt turen


Så er vi ved at lande i Kangerlussuaq


Fjorden er stadig væk fri for is, men det kommer snart igen


Vi kom videre med "Norsaq" til tiden


Tid til at nyde lidt mad og tænke på en masse
dejlige og rare mennesker som bor i Grønland.
Tak for denne gang. Vi ses til November.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: