10. september 2011

I dag for 10 år siden


Da jeg fik i Folkeskolen i 1970'erne, sagde "de gamle",
at de altid kunne huske hvor de var da Kennedy blev skudt.
Jeg forstod dét ikke rigtigt dengang.

11. september 2001 var jeg i Høje Taastrup i gang med
at lave en større flytning af udstyr fra Tele Danmark til
det nye selskab Broadcast Service Danmark.
Broadcast Service Danmark blev oprettet som et samarbejde
 (ikke-selvstændigt fungerende joint venture) mellem
 TV2/Danmark A/S og DR, til at stå for drift og vedligeholdelse
 af DR, TV 2/Danmark A/S og I/S 4M’s nyindkøbte sendemaster.
Så jeg har været rundt ved samtlige sendemaster i Danmark.
 Etableringen af det digitale radio- og tv-sendenet (DTT) er
siden hen kommet til.

Så jeg kan godt huske hvor jeg var 11. september.....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: