25. oktober 2011

Djævleræs med OHK Erhverv


Tirsdag den 13. september klokken 17, var vi igen klar til en gang Djævleræs.
Lukas og jeg tog derud for at se om vi kunne gøre det bedre iår.


De 5 biler som Nordfyns Autogenbrug havde fundet til os.


Lukas hjalp til med at starte dem


Og starten er gået


Der blev kørt tæt


Lidt "dele" faldt løbne af bilerne...


Når bilen nu ikke vil starte, så skal der hjælp til


Selvom der er røg, kan man sagtens fortsætte :-)


Flot udsigt


Flyt dig så


Godt de ikke skulle laves igen


Plads var der ikke meget af


Selvom bilen ser smadret ud, så kunne den fint køre


Hvad gør man, når bageren har taget en kæmpe kage
 med, men ingen havde en kniv ? 
Jeg fandt min isskraber og så var der
kage til alle....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: