13. december 2011

Julesang fra HjerteKur

Her er Morten Hemmingsen og Hjertekurs nye julesingle Knirk I Sneen.

Skrevet og indspillet December 2011.

små knirk i sneen
afslører vinterfeen
dråber af frost på næsen
afspejler dit sarte væsen
jeg sælger gran og du laver hjerter
når du går forbi mærker man kærligheden er der
frys mig ned
lad denne varme vare ved
lad kærligheden denne jul
vare længere end året ud
du fryser mig ind
dit stjernedrys gør mig sneblind
at gå med dig i dvale
er som at høre engle tale
jeg sælger gran og du laver hjerter
når du går forbi mærker man kærligheden er der
frys mig ned
lad denne varme vare ved
lad kærligheden denne jul
vare længere end året ud.
Glædelig Jul!


Sangen kan høres på YouTube



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: