15. februar 2012

"Forårsdag" af Anne Linnet

En smuk sang:

Du ved det sikkert allerinderst inde,
Selv om jeg sjældent bruger store ord.
Du ved, at du er den der gennem livet
og stadig i mit hjerte bor

Jeg ved, at al min sidste tid skal leves,
jeg ved, at tiden tæller hjertets slag,
at alt, det vi har grædt igennem livet,
det svinder på en forårsdag.

En forårsdag hvor solen bare skinner,
Som da jeg mødte dig første gang
og hele verden svandt, kun solen så os
og lavede en stille sang

Og det er den, jeg endelig har fundet,
så mange år er gået sidenhen.
Vi tænker vel at noget sku' forandres,
hvis vi ku' leve alt igen

Vi tænker vel, at vi gled fra hinanden
i årene, der hastede forbi.
Og nu er alting stille her i stuen,
og store ord er svær' at sig

Men du ved det sikkert allerinderst inde
Selv om jeg sjældent bruger store ord.
Du ved, at du er den der gennem livet
og stadig i mit hjerte bor

Jeg ved, at al min sidste tid skal leves,
jeg ved, at tiden tæller hjertets slag,
at alt det vi har grædt igennem livet,
det svinder på en forårsdag

Ja alt det vi har grædt igennem livet
det svinder på en forårsdag
alt det vi har grædt igennem livet
det svinder på en forårs dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: