26. oktober 2012

DR P4 Fyn - P4MORGEN

Tirsdag middag ringede telefonen i firmaet. Det var Ruth Kabel, som gerne ville snakke med mig.
Jeg syntes at jeg kende det navn og det var ganske rigtigt. Det var Ruth fra DR P4 Radio.
De ville lave en udsendelse fredag morgen omkring "TID".
Det skulle foregå hos familien Balsby Lindhardt, da de har en masse børn og grundet at det har med
tid at gøre, sammen med at vi skulle til at gå fra sommertid til vintertid, ville hun gerne have
en vinkel omkring hvordan IT og TID har det....
 
Så jeg kørte til Nørre Højrup og lidt over 08:00 fik jeg mine 5 minutters berømmelse.
Snakken gik på hvordan sommertidsproblemer kan bevirke de mest underlige IT problemer,
at Atom-urer ikke kan bruges på Grønland, da de er med 1500KM væk fra Frankfurt.
Samt meget andet. Klippet kan høre på www.dr.dk/fyn
 
Tjek evt www.kalender-365.dk og gå ind under ANDRE DATOER - Sommertid/Vintertid.
 

Ruth med sit team
Så er det mig næste gang
Sendevognen
Så vi kan finde frem til det rigtige sted

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: