3. november 2012

Henrik - 50 år

 Min storebror Henrik er efterhånden gået hen og blevet 50 år, så vi tog et smut
til Hotel Yde i Herning
 Lidt brunche
 Vi gik ikke sulten fra bordet
 Lukas var glad: Der var laks...
 Min storesøster Tatjana og jeg underholdte
 Jeg holder et foredrag omkring Kalapøjseren
 Jeg kunne ikke finde en Bimse, så det blev en lille bamse istedet
 Husk det "kun" er den gule som er den rigtige. De andre er til test...
 Juleølen fra Pladderbaldebryghus:  En Sokkeøl
 Tatjana havde lavet nogle smukke ølbrikker
 Lidt fra gavebordet
 Alexander er i Australien, så han havde sendt en hilsen til os alle.
 Den unge mand
 Lidt kaffe og kage at smutte hjem på.

Jeg tog fusen på Lea og ML.  "Anden" boede på hotellet og jeg havde set han smutte ud af døren.
De skyndte sig efter ham og fik  lov til at tage et billede....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: