8. januar 2013

Michala Petri & Lars Hannibal i Otterup Kirke


Det var lykkes det nye Menighedsråd i Otterup at få Michala Petri samt Lars Hannibal 
til at komme en times tid og spille.
Vi hørte Barok, Kinesisk som er 4 toner hvor vi har 12 toner.
Vi kom langt omkring til Argentina, Danmark, Tyskland m.f.


Som formand for Menighedsråd bød jeg velkommen. Kirken er her ved at blive fyldt.


 Forklaring omkring Lut og Fløjter.



 Mange fik en autograf

De er nogle hyggelig mennesker og gav sig tid til at svare på vores spørgsmål.
Jeg havde et spørgsmål omkring hendes syn på Ørkenens Sønner. De synger nemlig en sang om hende.
Hun kan dog godt lide dem :-)

 Tak for en dejlig aften
Mit indkøb så jeg havde lidt at lytte til på min rejse til Grønland dagen efter.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: