4. august 2013

Egeskov slot en søndag i august

 Imens vi alle var samlet, foreslog Tina at vi tog til Egeskov.
 De griner ad mig fordi jeg gik den forkert vej i labyrinten.

 Vi er ved at blive til ridder. Dog skulle vi ikke bruge heste, med Segways. Det er sjovt...

 Silas væltede, men var hurtigt oppe igen.
 Lukas står og drømmer ..... :-)

 Ambulancen har været brugt i "Matador"
 Nimbus 1946

 Så er vi klar til ferie
  

 Vi spiste i Restaurant Jomfru Risborg. Det er pengene værd.

 Snehvide og de 7 små dværge
 Så er vi i skole igen :-)

 Vi besøget også selve slottet.
 



 Der manglede altså et isbjørneskind.

 Jeg mangler sådan et ur :-)


  




 

 Jeg kan huske da Titania's palace var opstillet i selv Legoland.



 Loftet


 Is- og geleforme til den fine middag


 Træmanden


 Lidt at købe med hjem....
 Til sidst skulle vi (nogle af os) i højderne


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: