10. oktober 2013

Intimkoncert med Lis Sørensen

Så er det ved rigtigt at blive efterår, så det var igen tid til at gæste Otterup Hotel i forbindelse med
Intimkoncerten afholdt af OHK Erhverv. Det var Lis Sørensen som kiggede forbi.
 Lidt at spise
 Smagte godt, men kartoflerne var desværre ikke speciel gode
 Æbleis som var hjemmelavet. Og som det typisk sker, er den meget hård, men smagen var god.

Dejlig mad med blandet udvalg af vine. Jeg blev dog noget knotten dag efter, da jeg fandt ud af at
et andet bord havde givet 100 kr mindre for en flaskeportvin end vi gav, men der er jo
forskel på folk. Det gør dog at jeg ikke aktivt vil anbefale stedet.

 Lis og Jonas spillede i ca 40 minutter



 Fanfoto
Lis og Jonas. Lis "brokker" sig over at Jonas er så høj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: