30. november 2013

Bio samt Det Nordatlantiske hus i Odense


Ungerne var jo ikke hjemme, så Tina og jeg tog i Bio og så "Kvinden i Buret".
Den følger bogen meget godt. 5 hvaler ud af 5 mulige


Jeg var blevet anbefalet at prøve at se og ikke mindst spise hos Det Nordatlantiske hus i Odense.
Det var super godt. Lidt omkring hvordan huset er bygget: http://www.isagerarkitekter.dk/index.php/component/k2/item/34-nah-nordatlantisk-hus

Maden var god. Betjeningen skal nok lige arbejde lidt mere sammen for at det kommer til at "glide" lidt hurtigere samt lære hvad menukortet indholder. Især vinkortet :-) 

Billedet er en lille starter med rensdyrkød
 Rimmet laks
 Torsk og kammusling
 Lidt omkring stedet og dens udsmykning


 Sådan finder du vej til toiletterne
Lidt ost at slutte af med.
Det er ikke sidste gang jeg kommer der. Dejlig mad og en god stemning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: