25. november 2013

Turen retur til CPH

 Så er vi klar til at komme ombord og retur til DK
 De sidste som skulle med fra Sisimiut
 Foran os i luften den første maskine mod Nuuk som også kunne lande dér den dag.
Der manglede omkring 200 passage i Norsaq retur til DK


 Flot ser det ud, men lad jer ikke narrer.
Det er tutbolens, så vi måtte vente ca 40 minutter ekstra på serveringen.
 En lille snack
 Mums


Island ligger nedenunder.
Det var så Grønland for i år.
Fik desuden lært nogle flere at kende.
Grundet at jeg havde min bil stående i CPH tilbød jeg at tage 2 med til Odense.
Det var de meget glade for, da vi var mange timer forsinket ved landing i CPH.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: