31. maj 2014

Visionscamp 2014 - Nordfyns Kommune


Nordfyns Kommune havde inviteret 300 forskellige leder, foreningsfolk m.f. til en visionscamp i Otterup hallerne. Der var først morgenmad med nordfynske produkter m.m.

 jeg kom over i denne gruppe (Vi var for mange i den jeg oprindelig skulle have været i).
Der kom en masse ideer på bordet
 Der var 2 illustratorer som gav et bud (Grafisk) på nogle af de emner vi i grupperne havde drøftet. 
Borgmester Morten Andersen takke for dagen.
Det var en rigtig god og jeg håber at det vil blive gentaget.
Der var oprindelig 4 spor vi kunne vælge imellem:
Modig og fokuseret udvikling, Den lærende oplevelse,
Overskud gennem medborgerskab, Nye veje til læring og bæredygtighed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: