11. juni 2014

Blandet fra Sisimiut

 Vejret viste sig fra sin god side under dette besøg
 Morgensolen
 Sneen er stort set væk, så alt skidtet kan ses

Så er det at komme igang. Hele byen plejer at hjælpe til


 Der er et byggeri igang ved spejdersøen.
 Spejdersøen

 Det er første gang at jeg var forbi Sisimiut Sygehus som "patient"
Jeg har fået som minder om influenza som ikke ville gå væk.
Fik taget mit CRP tal. Det skulle være omkring nul, men var 108. Samt 39 i feber.
Fik nogle piller og fik det bedre i løbet af nogle få dage.
Tak til Anette Fly for god behandling!
 For at det sparsomme græs kan gro bruger man en slags børste til at fjerne sandet.

 En have






Denne bunke IT er blevet erstattet af 2 server.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: