18. juli 2014

Samsø Festival 2014 - Kun fredagen

Så er det blevet fredag og vi er taget til Samsø for at besøge familie samt opleve lidt af Samsø Festivallen.
Tina og jeg var der det meste af fredagen.
Rasmus Nøhr er ved at gøre klar til nogle hyggelige og søde sange!

Sommer i Europa

Uden mad og drikke.....
Smart fundet på....
TopGunn med lyrik på høj/lavt plan/Niveau :-)

Han fik skabt en fed stemning

TopGunn i "Rullen" som teltet hedder
En tekniker i vejret (til venstre) med at rette på lyset
Poul Krebs gik på scenen.



Vores konferencier: Frank Megabody
Vi har sendt Tina hjem og Silas og jeg blev og så Kato vs. Safri Duo.
Kato vs. Safri Duo var en meget positiv oplevelse. 
Stor ros for den sammensætning
Uden for selv pladsen (som rummer "Store Scene" samt "Rullen") ligger "Garagen".
Det er gratis at komme ind på Garagen. Her er det "Like 2 Dance" efter hvad jeg kan huske.

Vi hørte følgende den dag:
Rasmus Nøhr - Hygge på højt niveau
Basim - OK og meget blandet i stilarter
Barbara Moleko - Efter min smag kedeligt og de spillede ikke nok live. 
Alt for meget var på deres Apple bærbar.
TopGunn - Sikke en stemning og sikke nogle tekster :-)
Poul Krebs - Hygge på meget højt plan.
Black City - Positiv oplevelse. De spillede mega højt, men man kunne forstå teksterne.
Kato vs. Safri Duo - Stor ros 
Den Danske Mafia - Droppede vi grundet at Silas var for træt.


Silas købte denne "dims" :-)


Det hele set fra oven. Billedet stammer fra Facebook.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: