26. august 2014

Firma møde på Hesselet i Nyborg

Der skulle afholdes nogle møder i biksen og for at have lidt ro og fred, var nogle af os taget til Hesselet ved Nyborg.


Poussin  farseret med urtesoufflè
Porre, popkorn, majs, Popcorn, Sprødt lår & estragonsauce

Det er første gang jeg har fået en frokost ret med Popcorn
Mit værelse
En lille "klud" inden selve aftensmaden
En lille starter med torsk
Grillet kammusling
Granulat af blomkål med Blåmuslingsauce
Ristet pighvar
Soyabønner, peberbacon, Rygeost & hønsebouillon

I forhold til min smag, så smagte den formeget af Bacon.


Denne hvidvin blev nydt til alle retterne

Helstegt rødtunge
Gulerødder, Jomfruhummercreme, nye kartofler med persille

Bemærk med fiskekniv.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: