19. februar 2015

Sisimiut i Februar - Slædetur med Jesper

Rigtig dejlig slæde-hunde-koldt
Torsdag sen eftermiddag var vi på en lille slædetur med Jesper. Vejret var ikke specielt godt


Der lægges rensdyrskind på slæden så vi sidder varmt










Jesper snøre det hele fast imens jeg prøver at give nogle af hundene seletøj på.



Så er vi afsted ind i baglandet ved Sisimiut








Pause tid





Skaglerne skal ordnes. Det gøres altid ved pause tid.
















Så er vi snart klar til at køre videre.
Helle mente at der manglede et billede af mig.
Jeg er meget glad for at jeg har fået lavet nogle sælskinds bukser. 
Især med den kulde som er under dette besøg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: