1. juni 2016

En dejlig sang fra Alberte.

Elsker simpelthen denne sang.

Fra albummet Alberte Winding/Benjamin Koppel

Nu kommer fuglene igen,
og lyset vælter pludselig ind.
Det kommer gennem alle sprækker,
lyse nætter er tilbage.

Alt, hvad der rørte sig blev gemt,
da du var rejst var det så nemt.
Men hjertet ved godt, hvad det ønsker sig,
at pynte sig for dig

Du er tilbage, du er hos mig.
Du er tilbage, med varme dage,
Du er hos mig

Nu kommer lydene igen,
og verden vælter pludselig ind
med parasoller og sandaler,
bølger maler alt i sand.

Jeg havde huset fuld af vind
og nye frugter båret ind.
Men hjertet ved godt, hvad det ønsker sig,
at pynte sig for dig.

Du er tilbage, du er hos mig.
Du er tilbage, med varme dage,
Du er hos mig

https://www.youtube.com/watch?v=ESDwELT-2aM


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: