Efter længere tids overvejelse tog jeg springet og blev selvstændig. Det er altså ikke noget man bare gør.
Overgangen fra fast lønmodtager til en vis form for uvished, kræver nogle tanker/forberedelse.
Firmaet skulle hedde noget om at jeg har en vis forkærlighed for Grønland, skulle der være noget grønlandsk i det. Navnet faldt på Nanok Consulting, da Consulting kunne dække over meget lige fra vinimport, autolakering og IT.
Nanok betyder jo Isbjørn og Thorbjørn og Isbjørn er næsten det samme.....
Ingen kommentarer:
Send en kommentar