15. august 2015

Claus og Pernilles Bryllup

Vi var inviteret til havefest, som viste sig at være et bryllup
jeg havde min sabel med.
Sådan gøres det
"Gommen" viste at det mester han også



Mums

Der ringes efter en giftefoged
Vi havde lavet et lille hjerte til dem

Pia skulle forestå vielsen


Musikken gøres klar

Hvor bliver du af, Claus ???



Det unge par




Bryllupsvals


Claus havde ingen strømper at klippe, så han fik en gang "lak" istedet....

Papir arbejdet skulle gøres færdig!
Der blev holdt diverse taler.



Tina sang for dem

2 Lys på et bord


Allan havde lavet disse kager til dem





Jeg skulle tage mig godt ud til festen

Lidt natmad

Endelig var Claus blevet højere end Peter.
Tak for en dejlig dag/aften/nat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: