14. august 2017

Turen til Svalbard

Efter at have været selvstændig og ejer af virksomheden Nanok Consulting ApS i 15 år, var tiden inden til at der skulle ske noget nyt. Et salg var sat i gang og planen blev at pr 30/9 2017 stod jeg som sådan uden arbejde. Så jeg skulle igang med at finde ud af hvad  jeg så skulle lave.

Jeg var af den opfattelse at jeg kunne da ikke have haft en virksomhed som hedder Nanok uden at jeg har set Nanok i fri natur. Og et af de bedste steder til dette er Svalbard.

Valget blev en ekspedition tur med MS FRAM med Hurtigruten.



Læs mere om selve Svalbard fra vores tur i 2011:



En snack i Billund inden rejsen til Norge














Midnatssol





Lidt film inden jeg lagde mig til at sove.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: