Hvorfor nu dette her ? Dette er en samling af oplevelser, tanker ud i natten, tanker fra mine ture i Grønland med mere. Kort sagt: en masse sludder til eftertiden.
25. februar 2018
Møde på Kellerpark i Børkop
Mini kursus blev afholdt ved KellerPark i Børkop.
Maden var dejligt. Personligt synes jeg at deres vinkort var i den dyre ende
Ingen kommentarer:
Send en kommentar