13. oktober 2018

Tina og Thorbjørn - 50 års fødselsdag i Skåstrup - Serie 1


Grundet at både Tina og jeg blev 50 i 2018 valgte vi at afholde en samlet fest.
Stedet var KFUM's spejderlejre i Skåstrup (Et meget stort stenkast fra vores sommerhus).
Maden var helstegt gris med tilbehør samt vine + fadøl.

Underholdningen var Bramsen - Amstrup og Svarrer.

Dessert Otterup Bageri

Morgenmad Otterup Bageri

En del kom dagen før og hjalp til med at gøre klar.

Da den 13. oktober også er Silas' fødselsdag blev han også fejret.

Der vil blive vist 4 billede serier.

Serie 1 er mit kamera
Serie 2 er fra Hans Jørn
Serie 3 er fra Ruth
Serie 4 er fra min mobil








































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: