Hvorfor nu dette her ? Dette er en samling af oplevelser, tanker ud i natten, tanker fra mine ture i Grønland med mere. Kort sagt: en masse sludder til eftertiden.
22. februar 2019
Facebook - Tempur og Otterup Rotary Klub
Efter at vi sidste år var forbi Tempur i Odense blev jeg spurgt om jeg ville lave en artikel
Ingen kommentarer:
Send en kommentar