Forleden skulle vi have gæster og vi afprøvede nogle af de opskrifter fra den grønlandske kogebog, jeg tidligere har anbefalet. Nedenstående vores udgave. Det er kammuslinger som hviler på en bund af ærter og blomkål. Det er bare mums. (Retten er varm).

Ingen kommentarer:
Send en kommentar