Hvorfor nu dette her ? Dette er en samling af oplevelser, tanker ud i natten, tanker fra mine ture i Grønland med mere. Kort sagt: en masse sludder til eftertiden.
30. marts 2011
Ugens Rødvin: Capel Vale Debut 2005
Vi har her med rødvin fra Western Australia at gøre.
Det var en årgang 2005 vi havde fået fat i.
Den er lavet på 2 druesorter: Shiraz samt Viognier.
Det er en stilfuld vin, der er blid med en masse smag. Et godt køb.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar