28. februar 2015

Stine & Martin underholdning

Så er vi til Dinner-Show i Otterup.
Det var Stine og Martin som underholdt.

Forret: Rimmet torsk med agurk, rosenkål, grøn olie, syltede rødløg,
dampede muslinger og muslinge füme.
Smagte godt, men er efter min mening en ret som ikke rammer bredt. 


Hr. og Fru. Danmarks råd
60'erne


Svinemørbrad i butterdej, med røgede jordskokker, glaserede rødbeder og fennikel crudite.
NB.: Jeg var sulten, derfor alle de kartofler :-)
Klar til optagelse: "Henning, en gammel kending"
Den sad ikke helt i skabet endnu, efter min smag.



Mazarinkage m/brændte nødder, nougat ganache, bær og vanilje is
Knutt und Bitten i Otterup Arena






Knutt viste stor interesse for Jane...

En god aften med underholdning samt god mad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: