8. februar 2015

Zell am See - Så er vi klar - På nær mig

Det er i området omkring søens venstre side at der primært løbes på ski.


Lukas har jo lige været på skitur med efterskolen, så han var hurtig klar.

Se!
Det var så i denne område at jeg skulle igang med at løbe på langrend... Men: Ingen ski.
Det var ikke let at finde udlejning af langrends ski. Desværre havde jeg fået nogle dårlige info af det rejsebureau vi var med, så søndag blev det ikke til noget løb for mig, da jeg tidligst mandag kunne
komme i kontakt med nogle som kunne udleje ski... Øv 




De røde streger er ruter til langrend. 
Retur til liften for at købe et bus/liftkort, så jeg kunne komme op til de andre.


Se! For at komme hertil havde jeg stået i kø i over 30 minutter. Og da jeg skulle til at træde ind, blev jeg afvist, da jeg ikke havde ski med. I dag var der "kun" trafik med ski, da de øverste lifte var lukket.
Retur til Intersport butikken og se om der var noget at købe....

Nød en stille øl, da jeg jo ikke kunne komme op til de andre.




Dette er dog ikke Lea. Hun elsker sådanne dragter.



Udsigten fra vores hotelværelse
Lokal TV
Søndag gik ikke specielt godt grundet vejret...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: