21. juni 2015

100 gange i Grønland - Havørne med unge

Jeg var igang med at tage dette billede, da Josef spurgte om jeg ikke hellere ville tage billeder at havørne.  Mon Ikke...

På denne ø vidste han at der var en rede.
Mutterørn ses


Vi lægger til

Rensdyr mad:  Lav
Efter en mindre klatretur kom vi MEGET forsigtigt til reden.
Mutter var ikke glad for at vi var der.




De to havørne
Men se:  en lille unge.
Jeg fik Ole til at kigge efter de 2 store ørne, hvis de nu skulle gå til angreb




























Jeg har godt nok se ørne før i Grønland, men aldrig så tæt på. Og da slet ikke en unge.







Josef's hytte


Jeg fandt en fjer. Den er på størrelse med 1½L flaske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: