9. april 2017

Håndklæder, AirBnB samt vandskade


Håndklæder, AirBnB samt vandskade.

Hvad har det nu med Berlin at gøre ??

Historien er følgende:
Vi er gået i seng i rimelig tid fordi vi skal rejse til Berlin i egen bil imorgen.
Pludselig vækker Tina mig og siger at hun kan høre noget dryppe.
Ganske rigtigt. Vi fandt at det kom fra loftet i baggangen.
Så efter et lille kig i skunken over baggangen, fandt vi dette:
Der var igennem længere tid dryppe vand fra en radiator, som vi ikke brugte.
Og da den som sådan er frit tilgængelig, så dækker forsikring ikke noget. 
Der er ikke skjulte rør.



 Det hvide er svamp



Det skulle heldigvis kun tørre i nogle uger og så noget frisk isolering samt plader,
 så var det problem løst, men jeg skrev også håndklæder ?

Vi havde booket en lejlighed i Berlin via Airbnb og Tina spørger mig: Skal vi selv have håndklæder med ?  Godt spørgsmål. Det sagde jeg at det gik jeg da ud fra var et nej, men heldigvis skrev jeg til "stedet" og fik følgende besked retur:  Der er håndklæder, men I kan ikke få lejligheden. Der er problemer med kloak og det havde de skrevet til Airbnb om for nogle uger siden. Godt så.
Nåh: Hvor finder man lige overnatning til fem personer i Berlin i en ferietid ?
Vi fandet noget via Hotels.com og så afsted (dog kun en times tid forsinket).
Sikke en start på turen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: