3. december 2010

Julesangen fra Ørkenens Sønner 2010

(Niels Olsen)


På den første juledag fik jeg
af min nissepige lige det,
alle nisser ka' li'.


(Søren Pilmark)

På den anden juledag fik jeg
af min nissepige: To gode nødder.
Det er det, alle nisser ka' li'.


(Henrik Koefoed)

På den tredje juledag fik jeg
af min nissepige: Tre lune deller,
to gode nødder.
Det er det, alle nisser ka' li'.


(Asger Reher)

På den fjerde juledag fik jeg
af min nissepige: Fire rideranke,
tre lune deller, to gode nødder.
Det er det, alle nisser ka' li'.


(Niels Olsen)

På den femte juledag fik jeg
af min nissepige:
Fem gange slikkelikkelik,
fire rideranke, tre lune deller,
to gode nødder.
Det er det, alle niser ka' li'.


(Søren Pilmark)

På den sjette juledag fik jeg
af min nissepige:
Seks ture i kanen, fem gange
slikkelikkelik, fire rideranke,
tre lune deller, to gode nødder.
Det er det, alle nisser ka' li'.


(Henrik Koefoed)

På den syvende juledag fik jeg
af min nissepige:
Syv kys på stjernen, seks ture
i kanen, fem gange slikkelikkelik,
fire rideranke, tre lune deller,
to gode nødder.
Det er det, alle nisser ka' li'.


(Henrik, Søren, Niels, Asger)

På den ottende juledag fik vi
af vores nissepige:
Otte smurte boller, syv kys
på stjernen, seks ture i kanen,
fem gange slikkelikkelik,
fire rideranke, tre lune deller,
to gode nødder.
Det er det, alle nisser ka' li'.


(Asger Reher)

På den pæne juledag fik jeg
af min nissepige:
Ni søde misser, otte smurte
boller, syv kys på stjernen,
seks ture i kanen, fem gange
slikkelikkelik, fire rideranke,
tre lune deller, to gode nødder.
Det er det, alle nisser ka' li'.


(Niels Olsen)

På den tiende juledag fik jeg
af min nissepige:
Ti ryk i kvasten, ni søde misser,
otte smurte boller, syv kys
på stjernen, seks ture i kanen,
fem gange slikkelikkelik,
fire rideranke, tre lune deller,
to gode nødder.
Det er det, alle nisser ka' li'.


(Søren Pilmark)

På den ellevte juledag fik jeg
af min nissepige:
Elleve sild på bordet, ti ryk
i kvasten, ni søde misser,
otte smurte boller, syv kys
på stjernen, seks ture i kanen,
fem gange slikkelikkelik,
fire rideranke, tre lune deller,
to gode nødder.
Det er det, alle nisser ka' li'.


(Henrik Koefoed)

På den tolvte juledag fik jeg
af min nissepige:
Tolv af det hele - husk at bruge sele!
Elleve sild på bordet - dild og sild på bordet!
Ti ryk i kvasten - flaget op i masten!
Ni søde misser - nej, hvor er den sød!
Otte smurte boller - det er noget, der holder!
Syv kys på stjernen - wiii!
Seks ture i kanen - øhe godt til ganen!
Fem gange slikkemutter, slikkemutter - hvor er du?
Fire rideranke, tre lune deller, to gode nødder.
Det er det, alle nisser ka' li'.

Det er det, alle nisser ka' li'.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: