1. november 2011

Campus Days med Microsoft i København

Microsoft afholdt Campus Days 2011 i perioden 11/10 til 13/10.
De havde lejet CinemaxX Fisketorvet i CPH til formålet.


Mit hotel værelse på WakeUp Copenhagen


Hotellet set fra Fisketorvet.


Morgen samling inden det går løs. Vi er ca 500 IT folk samlet


Så er vi igang


Lidt frokost

Lidt frisk luft skal der til


Og så videre


her er beviset. Jeg kunne nå at sende 4 email på den tid det tog at sende en via IPhone.
Jeg vandt et specielt Keyboard :-)



Spisning i President inden vi skulle se Fodbold

Lidt dessert


Der er et yndigt land.....


Og der er mål.
DK vandt 2 -1 over Portugal



Den sidste dags aften var der underholdning inden spisningen


Lasse Rimmer gav den hele armen..


Karina Kappel m/band


Sådan vinder man 2 biograf billeter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: