17. februar 2012

Turen går til Kläppen i Sverige

Vinterferien i år gik til Kläppen i Sverige.
Tina samt ungerne skulle på Alpin ski og jeg snupper min langrend.


Vi overnattede i Göteborg.

 Storebælt fredag aften


Korsør


Der var heldigvis ikke så meget vejarbejde 

 Danmarks måske sværeste hus at skulle sælge:
Motorvejen på den ene side samt jernbanen på den anden.

Morgensmads (frokost) spisesalen på hotellet i Göteborg

 Tina og mit værelse.
Tag ikke fejl. Det er nogle supergode senge
 Ungerne gør klar til natten.

 Og videre går det i møgvejr.


Der var regn samt slud og sne.
Ikke rart at skulle køre i. 


Ikke meget sne og is i år


Lukas laver meditation (dog uden lydeffekter)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: