Hvorfor nu dette her ? Dette er en samling af oplevelser, tanker ud i natten, tanker fra mine ture i Grønland med mere. Kort sagt: en masse sludder til eftertiden.
16. marts 2012
Endelig fik vi Bailey hjem
Så kom dagen endelig, hvor vi fik Bailey med hjem til Otterup
Ingen kommentarer:
Send en kommentar