Hvorfor nu dette her ? Dette er en samling af oplevelser, tanker ud i natten, tanker fra mine ture i Grønland med mere. Kort sagt: en masse sludder til eftertiden.
11. september 2012
Djævleræs med OHK Erhverv
Så skulle vi til det igen. En flok stort set voksne mænd skulle dyste mod hinanden :-)
Billederne taler for sig selv. Endnu en gang tak til OHK erhverv for en sjov aften.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar