3. september 2012

Rotarymøde på Hindsgavl Slot

 120 mand M/K var til møde i Middelfart til årets Distrktsguvernør møde



 For at det ikke skulle blive for kedeligt, var Henrik Svanekiær med til at
underholde med magi, tankekontrol og hypnose.
Og jeg skal lige hilse at sige at det gør han godt.
 Aftenens sang
 Vores direktsguvernør Anette Løwert holder tale
 
 Henrik tryllebinder os i en time
 Hypnose når det er bedst 
 Denne dame får et lys kørt op og ned af sin arm, men det er den anden som mærker smerten.

 
Afslutning med en lynhurtig Sudoko.
Den giver 42 for alle leder....
Hvis I har råd, så kan jeg kun anbefale af få Henrik Svanekiær ud..
www.fortryllende.dk for at se mere....
Han fuppede også mig personligt med at gætte et tal jeg selv tænkte på...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 Sikke en sommer.  Jeg er igang med rydde op i en masse billeder, så der kommer snart mere på min BLOG: