Hvorfor nu dette her ? Dette er en samling af oplevelser, tanker ud i natten, tanker fra mine ture i Grønland med mere. Kort sagt: en masse sludder til eftertiden.
16. marts 2013
Gymnastik opvisning 2013 med Silas
Så var det blevet tid til den årlige afslutning på gymnastik.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar